`死了-V-" [23/07]
我係打番琴日既事!!琴日3點幾欣欣打黎問我出吾出街T^T"我果時都仲未起身!!1!佢話黎吾黎得我屋企我話可以之後3點幾就到左NA*我就起身LA*之後我同佢睇戲戲到6點幾佢走左LU*番屋企!!我就做家務7點到細佬+老豆番左黎NA*之後7點幾細佬去左游水!!老豆就番大陸搵我牙媽=3="吾好咁早番啵!!比底左150蚊我T^T"之後佢地出哂去我打比豆釘!!佢話去書展咁難得咁得閒我更係去A*之後我同AH家係佢樓下個巴士等!!我到左1陣豆釘就到左喇*!..之後去左深水PO搵佢牙哥!!之後去左灣仔去書展T^T"真係頂你個肺=0="多人到PK!!{多到仆街T^T"}仲之吾去又多人!!之後1點幾走左喇***之後坐N241番屋企T^T"之後番到屋企好多野做...{食飯+沖涼+洗3+浪3}T^T"5點訓左!!今日3點幾起身!!
刊登時間︰2006-07-23 04:05 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]