今朝早左返去,未上得課室,好鬼熱!上到去,reading,
read完!maths,做數!dt,丫sir冇返,第一堂好悶,第2堂,
mr唔知咩拿同我地玩!chin,改工作紙,改完繼續說話!
lunch,去左食麵!跟住去左買糖食!返到去,eng,reading,
好悶!放學,drama,慈姑又有黎!drama完,星軍,
跟住丫sir話我地好慢,要跑5個圈!跑完1個圈,佢話唔齊,
再跑過,跑完1個,佢又話我地唔好跑籃球柱出面,
又再跑過!跑左2個,佢又話有人跑出左籃球柱,
又話呢個圈唔計!好彩唔係重計,又重計ge話真係死左好過喇!
跑完,好鬼攰!跟住又操過,5點2放,買左包野飲,5點半走左!