*[誰知我的感受''★睇完我個日記之後..
有咩得罪你既..吾好意思/3\
今日[]尼*都冇乜點...只系上IS堂勁搞笑囉'''''雯x2佢話牙邊個帶安全眼鏡勁搞野*
--------------------------------------------------------------------
放學喇*要等老公''''''我同小影俾賀青大聲話啵**好樣衰囉''''''''''
之後老公走得喇,.[]甘就牙影番屋企.,栗栗就梗系同我去建生啦'''XD
系咪S!N''好啦..就走喇..咁就呢送老公栗栗走''''之後就自己走....走牙走'''XDXDXD
哈''今日[]尼*都冇乜點既,.但牙兒講左D野俾我知'''好過份囉''
我覺得,.''唉''''''冇啦啦搞成[]甘*算''件事都好似吾系好關我事''
今日上牙老柒堂''我地企左起身都系到勁講野''
老柒有點兒臭牙XDXDXD'
但我地都有小小臭臭地*因為佢冇啦啦叫我地出去企啵..俾B班同D班既人見到晒`''
樣衰''>/\<
今日放左學等牙小影''最後原來MISS都俾埋粒星我>333<''
系咁S!N*無無聊聊又過1DAY*