2006 年 8 月 15 日 星期二  |
|

好核特............ |
今日同san&ting去左圖書館呀.....
去完去左新都......做左陣HW...
之後同ting去左睇戲....睇"魔蟲口入"呀.......
勁核特lo果d蟲......好嘔心lo...之後果度d大約15,6years女仔大叫呀.......
睇完之後就返HM lu.....
|
|

刊登時間︰2006-08-16 06:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2006 年 8 月 2 日 星期三  |
|

開party......  |
今日係西貢到開party呀.......
叫左我d好表妹表弟果d好朋友仔&同學仔.......
嘩......簡直係咩國籍都有呀lo......
全部都用ENG溝通呀lo~
我都係明一半咋.....so返左room lo........
開完就去左club到swim........
kaka.....好好玩呀...... |
|

刊登時間︰2006-08-02 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|