2005 年 12 月 7 日 星期三  |
|

music堂......  |
今日要上music堂la~~
咁個豬肉ling 又要人地背Beauty and the Beast wo~~~
我同瑜係第一對出去唱ar~~好彩識ar姐~~~~
次後唱唱唱唱,最終結就係杜,候,淡冠&司徒要抄40次la~~
but杜就係到cry lo~~係到怨叫坁G個人lo~~
之後都冇乜野就放學lu~~~
|
|

刊登時間︰2005-12-10 11:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2005 年 12 月 2 日 星期五  |
|

去旅行..... |
今日去烏溪沙旅行ar~~
係個課室到要等成個鐘wo~~
好彩有野玩姐,冇野玩咪死得~~
同成班友係到玩UNO,
淡冠勁好笑wo~~比我地Draw左成3次,仲要次次都係Draw幾廿隻牌lo~~
次次都係到佢,佢真係係勁黑仔lo~~搞到我地笑到肚痛lo~~~
去到都10點la~~勁多人lo~
果度都冇野玩ge~咪又係行下企下食下lo~
玩千秋都要比人串wo~~果幾條小學友係度學人串wo~~
都唔知果間乜春學校黎ar~~教到d學生咁on j 都有ge~~一d基本禮貌都冇~~
排隊都唔識,仲話人玩千秋低能wo~~
佢又何嘗唔係ar~~如果唔係就唔洗同我地係到噪la~~
2點幾果陣去左canteen食野lo~~~
果d "燈"勁正lo~坐左落去簡直係唔想走lo~~又有冷氣wo~
係果到"hei"完咪去左holl lo~~~仲要影埋相先走得~~ |
|

刊登時間︰2005-12-02 06:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|