| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 2 日 星期六  |
打邊爐~~  |
今日夜晚同d同學跟埋d家長們呢就去左打邊爐..
仲要係自助戈隻添..
咁咪係樹勁食lo..飽到死呀..
食飽飽咪諗住走lo..
點知班家長又係度雞啄唔斷咁..
悶到爆呀..仲要攪到好夜先番到屋企.........
|
刊登時間︰2006-12-02 11:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 1 日 星期五  |
| 12月第1日呀∼!(期待聖誕中...) |
今日中文堂要默書..
琴日冇溫過..所以成個小息都要溫書..
好在都幾易..都錯得幾小嫁..
今個禮拜得番勁小錢..所以唔打算去葵芳..
本來諗住同嘉嘉一齊搭車返屋企..不過放學又見佢唔到..
咁咪又同Elaine,欣豬,小婷去葵芳lo..
跟住就返左屋企lu......... |
刊登時間︰2006-12-01 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 30 日 星期四  |
平凡的1日.....  |
魚..今日被個變態呀sir罰抄呀..火爆!!!
跟住放左學之後又同左小婷,麗一齊去葵芳..
行行下又被我撞到小菁喎..我幾乎日日都見到佢..
之後就返左屋企..有勁多功課做呀..helpme呀∼! |
刊登時間︰2006-12-01 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|