|
今日我同葉wing玩魔術,,,,
劉梓教,,(其實都唔係佢教,,我一學就識,,)
之後我同葉wing玩,,,
葉wing都係一學就識,,,
呵呵,,
------------------------------------------------------
原來每一個人都有一段最傷心,,最痛苦既時候,,
牙糖最傷心,,最痛苦既時候係同佢最愛既人分開,,
(唔係現+個一個,,千其唔好tim)
葉wing最傷心,,最痛苦既時候係,,,,(死,,我都唔知tim,,,)
我最傷心,,最痛苦既時候係之前,,
之前我去Suki屋企,,之後葉wing同suki唔比我入方,,
之後就喊左,,,
之後一日廣播劇,,佢地話唔要張紙,,我比左肥貝,,,佢地罵我,,,(唔知係咪)
我又喊,,,
之後個一日pE堂,,
打前滾番,,
我唔知點解,,
我打個時,,
好似輕微撞到個頭,,
又喊,,
都唔知做咩我會咁,,,


|