|
今日返到黎,,,,
好眼訓,,,,,
之後到5:15我要出去lu,,,
去生日會,,,
去到一班豆丁係到,,,,
好悶,,,係到聽歌歌啦,,,,
之後慢慢見到d人入緊黎,,,
之後見到馬穎彤,,,,<-(救星)
一齊聦歌喇,,,,
之後d野食到曬,,,
我地等d小朋友攞曬野食先出,,,HEHE,,,
出到去肯得基有咩食姐,,,,
咪H5N1囉,,,,
我同彤食左好多H5N1牙,,,,
之後食完野緊係要做運動架啦,,,,
我地同D豆丁玩拍波,,,
大囉哥哥(阮德城),,扮曬勁咁喎,,,,,
點知咪又係我地贏,,,,
一路玩到唱生日歌,,,,
唱完出返去玩,,,,
冇食蛋糕,,,
玩到走個時,,,
得返我地同KAWN,,HO,,
佢地話要去玩具部睇野,,,,,,,,
睇左一個鐘,,,
無奈囉,,,,悶
之後等埋MAMA,,,,就走左LU,,,,
返到黎都9:45牙,,,
好攰,,,,


|