|
兩日,,,
得返兩日,,,
我就要同d fd分開,,,
我想問下,,係咪唔去結業禮就唔使結業,,,唔使畢業,,
咁我想唔去,,
我唔想同d fd分開,,
我唔想同葉wing分開,,
唔想同牙糖分開,,
唔想同suki分開,,,
唔想同林芷分開,,,
唔想同黎黎分開,,
唔想同josphine分開,,
唔想同牙岑分開,,
唔想同6c分開,,,
唔想同陸sir分開,,
唔想同何式南分開,,,,
我地雖然吵過好多次,,,
但係我地都會好返,,,
每次都係,,,好返,,
就算邊個衰,,
大家都會講對唔住,,,
一直到現家,,,
我地都好用心咁同大家分享,,享受有大家既每一日,,,,
但係我地都冇諗過冇左大家會點,,,
我都唔想會有咁既一日,,
但係要黎既,,就算點都要黎,,
到現家,,,我想同大家講一句,,
好多謝大家對我咁好,,,


|