尋晚好開心+好夜訓.....
I.Sx2做實驗
又傾下計...
小息去換3
PEx2..swimming...
我又係到玩水
老師指住我話"你同我過黎"
我幾驚佢話我
點知係佢叫我教人游.....
chin勁攰=="
好想訓but訓唔著
music吹笛..唔識
lunch又有外賣食^^"..
食到好飽...
then又打波
eng..無聽書
math d數唔識><"....
放學練波
等左陣阿sir先黎...
今次阿sir唔練我地c grade
剩係猜波
but同chilam猜
佢bad波我接..打到好high^^"
練完又落去打
lucky bad左我2次..
我用個波掟落佢到..
岩岩掟中左個頭
仲有d污漕水..
我好似掟得太大力..sorry..
掟到佢嘴都k埋..(我係咪好過份?)
我本身剩係想用d污漕水high下佢
見到佢坐左係到先掟佢...真係very sorry..v.v
打到7:00幾
番到黎已經8:00 |