今日去海洋公園 因為win左個 super class 本身一去到就諗住玩跳樓機 不過呀莫話唔好一開始就玩 咁就玩海盜船 過山車先至玩跳樓機 但因為行錯路 無左d時間 所以就玩左跳樓機先 因為近 等左唔係好耐 終於到我、andy同呀莫 軒同肥豪就唔玩 擺低d野之後 終於玩到 想玩好耐了 上到頂真係好高好後悔 諗到一半 就趺洛去 個陣係到勁叫 好爽 真係好爽 玩完之後腳軟 不過真係好好玩 d人話時間短 但我就覺得岩岩好
之後玩海盜船 本身諗住無咩好驚應該唔會叫 點知都係勁叫 都係好爽 好激 好好玩 但都係未滿足 去玩埋 藍色過山車 本身諗住坐最頭 點知無位 得最尾.... 惡夢 轉圈個到上去個陣好辛苦 不過沖洛去過下好正 玩之前見到miss張 miss 馮 玩完之後諗住約佢地玩摩天輪 不過佢地話玩海盜船 so 同左佢地玩 頭個三次佢地都無玩軒同肥豪 今次終於人人都有玩 玩原先知佢地怕離心力
去左食$80 一個飯 ...超貴 超辣 超痛 d野真係好辣 d辣直沖咽喉 爽
最後我地同miss張 miss 馮玩埋越礦飛車 滑浪fly船 濕曬 原來越礦真係好玩d
番到去 同佢地一齊去左 一 原來重散才是真正的浪漫 |