Ic0n好早之前影. 吾好以為突登影放上黎xd.
真係不安. 我將個q00za表情今日轉左不安x(
琴日星期日. 我做番之前d功課. 假期戈d啦.
我驚涯吾到做晒唯只. 我狂飲野咖啡x2 燈汁x1 檸水x1 再飲勁多杯水..
搞到我去廁所既頻率. 約10分鍾1次-_-
成4點先訓. ! 呀媽又陪我勁晏啦.
跟住因為太潮濕t0t. 廁所個電制搞到我觸電已經不太重要=p
仲要有d火花咁 ;! crazy
呀媽仲要用鑼絲批拆左個電制落黎..
問題係.. 直到現在12/4 7:29pm. 都未有番燈.. 『局部停電?』XD.!
今日朝到交番D功課.. 感覺就好似..
琴日冇白費到 ... 將心上沉重石頭拿走
今日好似好順利. 又好KICK手咁
吾緊要啦~ 最緊要HAPPY姐.
雖然我好似對住個冇人睇我日誌既日誌咁.
不過都打到1大堆野出黎. 日本旅行相我已經係電腦X(
但係我好懶, 吾想UPLOAD住=}
等明天吧~ 希望有人睇番琴日
同今日既tung qooza. x)]!
祝大家屋企吾再潮濕x(
|