你老母個系呀! 屌! 我由琴日開始至永遠都唔可以用電腦囉! 我超爆炆囉! 兒家日日都要一番到學就要用呀sir部電腦打日誌囉~~ 我覺得自己好ka囉! 仲要系完完全全果隻囉~ 臭你媽個b呀~~
今日一番到學校~ 就有一件超好笑既笑話! 有人系71到整爛左d野! 就系啤酒啦! good呀! 我琴日我超唔撚鋸囉! 我屋企部電腦有時會壞壞地! 所以有時自己個blog既背景係呀碧福相或者係自己福相都唔奇丫~ 仲之唔鋸啦! 屌你呀!
今日淨系系到睇書囉 鬱悶!!! 本書系二分之一!! 我好唔開心囉` 比人話囉 屌! 你老母呀! 你冇野呀~ 下次我一定屌9你囉! 收啦!