今日一早就同學楠去了大學面試小提琴! 之後去了上小提琴,今日係思思第一日上堂. 老師話佢都學得好快 >< 咁就好我想佢可以快過學楠. 最後我地去了Adelaide High School 為聖誕表演做的練習. 上個星期五小提琴我學到Book 3 Minuet 3 今個星期學到 Book 3 Humoresque 希望下星期又可以學到新歌:)
時間一日一日咁過, 今年又不能番香港, 因為爸爸成功申請了移民, 加上下年一月小提琴要去澳洲雪梨歌劇院表演 所以都係等下一年. 現在每一日都好比心機練習小提琴 ><!!
學校Year 12 考試完成了! 現在都不用上學 等待1月份成績表 日日係屋企都係練習綱琴同小提琴 希望小提琴可以快過表弟用半年時間!!
訓咗12個小時
上星期6又一早出去
星期日又係要一早出去.
點會有心幾返學,咁就休息一日.
點知Esther都冇返學.
真出奇.D老師以為我地一齊唔返去玩