今 日 有 P.E 堂 .. 要 考 排 球 ..
好 驚 牙 .. 練 黎 練 去 都 吾 過 網 ><
要 一 次 過 考 3 球 ..
考 之 前 我 祈 禱 .. HOPE 我 成 功 !!!!`''*
第 一 次 18 分 .. 第 二 次 10 分 .. 第 三 次 0 分 ..
計 埋 之 前 果 D 有 3 個 0 ..
不 過 仲 有 2 球 未 考 ..
要 考 埋 果 2 球 換 反 D 分 上 去 .. 吾 要 0 ]]]'
後 尾 開 埋 果 2 球 ,,
第 一 次 得 左 牙 .. 好 開 心 !!!
打 埋 果 次 .. 都 有 D 驚 驚 地 .. 點 知 得 左 ..
2 球 都 開 得 好 令 ..
我 開 心 到 跳 起 .. 不 過 仲 有 一 個 0 =口=
之 後 MATHS 堂 .. 趕 到 我 死 死 下 !! 驚 遲 到 ><
MATHS 堂 吾 舒 服 ,, 肚 餓 + 頭 暈 + 好 攰 -U-"
英 文 堂 QUIZ 死 硬 ////
睇 班 際 ````
一 黎 就 我 地 班 打 啦 ..
本 來 文 潔 姐 打 到 架 ..
佢 又 吾 打 喎 .. 搞 到 失 左 幾 球 ..
到 E 班 打 我 好 興 奮 ,,` 撐 爆 2E ..
我 知 道 我 地 班 實 吾 得 啦 ..
我 寧 願 撐 E 班 都 吾 撐 我 果 班 囉 -3-''
2E 對 2A .. 好 精 彩 ...
打 到 最 後 ,, IVY 塊 臉 黑 晒 .. 好 似 就 爆 咁 -o-
2E WIN 左 .. 2E IS THE BEST ..
跟 住 2C 對 2E ..
余 曉 倩 喊 左 出 黎 ..
話 牙 SIR 吾 黎 幫 我 地 班 打 氣 ///
人 地 班 班 都 有 班 主 任 打 氣 ..
只 系 我 地 班 冇 !!! 佢 好 HURT '''''
2C 班 WIN 左 .. 何 SIR 實 傷 心 死 啦 ....
E 班 咁 多 勁 人 都 打 吾 過 C 班 ..
E 班 輸 左 啦 ToT
P.S. 好 DOWN `'*
今 日 心 裡 面 總 系 覺 得 ..
有 D 野 咁 !!!* 但 系 又 吾 知 系 咩 ??
吾 開 心 ///'
第 一 次 一 日 發 生 左 咁 多 咁 吾 開 心 既 事 '''`
有 冇 人 可 2 安 慰 下 我 牙 +''`*
★,,喊 _____×°`