| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
2005 年 8 月 8 日 星期一 |
|
死得<" |
今日我同媽咪去左圖書館同埋行街..
不過我仲有好多數學未做完牙=="
我都係諗住反大陸借d書黎睇下姐..
我細妹終於都申請到圖書證啦..
唔洗再用我果張證借書啦..
開心晒..今次都借到好多書牙..
不過d書好重牙><"
去完又去左新墟既海皇粥店到食野..
d粥爆好味牙..哈哈"
跟住就去左行街啦,,都冇買d咩..
淨係買左幾件衫拎反大陸咋..
之後又左去吉之島睇電話..
媽咪又話太貴=="
但係依家d電話已經唔算貴嫁啦wo..
睇左陣就搭巴士走人lu..
反到良景..我地去左7-11換雪條..
哈哈哈...我地換左4條雪條..
梗係即刻攞黎食嫁啦..
我媽咪先勁牙..撕完張紙..
之後諗住攞黎食果陣...
條雪條跌左落地..請地下食lu..
跟住走反屋企既路程..
"良景公主"走黎問我媽咪攞$買左食..
我地就梗係唔理佢啦..扮冇野咁..
個個人都禁住個鼻牙..
佢實在太....我走先啦..
刊登時間︰2005-08-09 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
|
2005 年 8 月 7 日 星期日 |
|
____行街* |
今日11點起身(好晏)..
11點幾先至食左一碗杯麵..
1點幾就話去食野,我都仲未肚餓牙..
我咪叫爸爸霸定位先囉..
又係去新榕記到飲茶..
都冇乜野食既..d野鬼咁鹹..
食完就去左麵包城到買麵包食..勁多款牙..
跟住買完就去睇下出面d蛋糕..d蛋糕好令牙..
我諗起我距離我既生日仲有17日啦..哈哈^^
我仲有17日就有得食啦>w<好開心牙..
去完又走反去良景間惠康到行..
都冇買到d乜野..
之後反去屋企睇"精武家庭"..
幾好睇啦..睇到6點幾我走反出去還碟..
我同婷出還碟,順梗陪佢出去買野..
買左包米奇既貼紙..
又去左千色陪佢去買野飲..
買完就走人lu..
反到去屋企樓下咁"口岩"見到姐姐佢地黎左wo..
跟住一齊上去..
刊登時間︰2005-08-07 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 140 | »
|