| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
2005 年 7 月 7 日 星期四 |
|
冇o野做]]]* |
今日一日都係屋企到﹏冇o野做...本來佢o地去睇戲ge!!但係我同粉c都話想休息o下∼5想日日都出去﹏所2最終都係冇去到
佢o地又話搵埋皮皮去ge﹏但係皮皮又話冇乜$﹏要儲$買a rain wo﹏搞到又冇人去la
咁我又5去lu﹏我今日悶爆咀﹏但係又5想去睇戲wo﹏都5 g做乜好tim???所2我今日都冇乜o野寫....係咁先la﹏5講住la﹏
刊登時間︰2005-07-07 05:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
|
2005 年 7 月 6 日 星期三 |
|
臭爆"" |
今日終於都5係聽講座la﹏今日係英文歌唱比賽同埋音樂表演﹏我o地坐係到果時﹏yan妹就坐o左係前面la﹏佢隔離本來係怪嬰哥哥一見到yan妹係隔離就5敢坐la﹏走o左去後面﹏之後咪劉學希見到佢咪嚇到隔o左幾個坐lo﹏跟住陳穎琳就坐o左係果到la

一開頭果個姐姐唱都ok ge﹏之後唱完就到婷姐唱la﹏真係好5掂....
聽到我耳仔都就黎冇
到林可潼唱果時先至無灰wo
蕭x欣就彈琴...都聽5到d琴聲ge﹏搞到好似林可潼淨唱咁wo﹏爆難聽a...到到鄭安瑤唱歌la﹏佢唱鐵達尼號wo﹏佢唱得爆好聽a
把聲超似wo﹏不過就愈唱愈激動wo
愈唱愈大聲﹏簡直震爆耳a﹏但係人o地勝在夠好聽a ma!!!
冇幾耐就到到組合la﹏粉c先笑爆wo﹏個頭就向住另外果面﹏我只係聽到美君妹唱....都唱得幾好聽a
其他人都5掂ge...到頒獎時間la﹏鄭安瑤攞no.1 a ma﹏果個人講o左鄭安彤wo﹏之後波子同奶媽係到寸我wo
之後果個人話係鄭安瑤∼我咪話佢o地「臭」lo

到o左表演音樂ge time la∼∼∼果時yan妹坐o左係最尾果個位﹏係人坐果到都同佢隔o左一個位la﹏比佢o地隔隔
o下得返一個位﹏5知邊個有咁好福氣呢....怪嬰哥哥就係我o地班中ge第42個幸運兒la﹏哈哈
yan妹重lucky﹏因為佢可2同佢ge夢中ge白馬王子坐...哈哈
佢就係我o地班中第43個幸福兒﹏怪嬰哥哥始終都係同yan妹坐...搞到佢隔到超開wo(同yan妹)∼之後我o地成班人係咁話佢臭a...
跟住表演開始o左﹏佢o地表演果d歌好多都5 g乜歌呢既???悶悶地....
到放學果時熱到我死....又要開遮遮太陽!!!
刊登時間︰2005-07-06 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | »
|