大家好``
我係[栗子囡囡]喔
遲d會改名咖啦xd
le個係我唯既blog
大家多d黎睇啦
可能唔會成日打
因為可能唔得閒
其實le個blog
主要想擺相...
而家俾你地睇下我d相=]
le個係我喔;D

le張側面^0^

le張``我鍾意果條河道
因為好形xd
仲有le張xd

le d係今日影的
下面果d係琴日影的``
白色衫果個係我喔=] 影果陣時有個人係前面 搞到影唔到 之後我d fd罵佢 佢唔理我地罵仲走埋黎一齊影 果陣笑死我

嘻嘻``bb區 (全部坐係到) 好得意xd

le張係我同我個fd kiss xd (佢係女仔黎咖 唔好誤會@@)

le張係我同晴影的=]

le張都係...

le張係岩岩我同佢kiss果個女仔xd

le個好仔岩岩識xd

le張我勁鍾意....好令^0^

我就黎結婚啦係唯...
係我的fd既記得黎喔!!
記得早d到
嘻嘻``
好啦
唔講啦今日
閉閉 |