今日終於考完試啦......
難道就MA MA啦....
都係咁上下啦...
考完試...緊係出黎玩......
RELAX下啦....^^
我地去左影貼紙相....
影左都幾耐呀....
影完之後盲番左去學校玩
其實都冇野玩的
好悶啊....係條街到行黎行去.....
無聊啊
又熱又落雨
敏都死....勁想發脾4呀
黑人憎都死><
番到黎仲要幫呀媽買送....
我已經累死了....
仲要我走黎走去.....
番到黎
已經好敏嫁啦
咁咪同呀媽冇講咁多野LAW
之後又話我態度勁差.....
養黎都冇用....
又話乜,,又話麥..
又話我係廄柴
唔死都冇用.....
車
|