| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 5 月 22 日 星期四  |
| Bye Bye 啦 瀛瀛哥哥 |
分類: 中學の生活 |
瀛:
你留係1C班ga日子只剩下20日,我好
榮幸色倒你呢個好同學,我記得我地以
前上中文堂,我地成日一齊串嚴江聰,一
齊玩,一齊練管,玩耐左,我什至竟然傻
到鐘意你,什至俾人傳出去,我知道你一
定會覺得尷尬,所以我想同你講句對唔
住
你走左之後我地會掛住你嫁!!!
希望你去到個度會永遠開心啦!!!
彤
|
| 發表時間:2008-05-22 11:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
超開心的一天  |
分類: 中學の生活 |
今日,放左學之後我同包包一齊去左好多地方,
首前我地去左買燒買去公園食,見倒有漢華人
仆街,我地笑左好久啊!之後我地仲去左好多
地方,例如有YMCA .食溏水 .......呀仲去左
富景個商場見倒一個好似八婆ga傻仔係度買
yes咭,佢問我地買唔買yes咭,我地話買,
個傻仔鴠爬n久,我地都買左小小YES咭,但
係個條仆...真你痴嫁成個女人咁..唉.........
我真係覺得佢呀媽好慘......... |
| 發表時間:2008-05-22 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 20 日 星期二  |
2008年的5.20  |
分類: 未分類 |
今日,係2008年5.20, 放左學,包突然sand sms來
佢講[[ 老婆 5.20快樂 ]]但唔知點解覺很好鬼
開心,所以我都sand番去話[[ 老公 5.20快樂 ]]
So I Am So Happy
祝大家5.20快樂
包..........我愛你呀 |
| 發表時間:2008-05-20 08:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|