| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 24 日 星期一  |
| 點解會甘ga? |
分類: 未分類 |
今次又x年冇打Qz la.
今日夏令.Good.
一起身.
竟然冇想再訓ge感覺wor.
平時起左身都係好眼訓.好眼訓ga ma.
最奇怪ge係我琴晚成12點幾先訓= =''
I.S. lessons
打烂左支試管Y__Y`
中史堂
Dict. 5識= =''
Math.
未派得Quiz住.
今次又fail la一定
依家教個d都5識T__T
但係.
今日全日都好好精神xD`
實在太太太神奇la.
我應該就快可以回復反以前甘la.
以前的我*
|
網主回覆
呵呵~` Posted at 2010-05-24 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=]` Posted at 2010-05-24 10:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你就係ar.我金次失手za ><'' Posted at 2010-05-24 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment=) 今日真係好精神.日日都夏令就好xD
|
|