| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
好耐冇打個 blog la !!!(傻彤)  |
分類: 未分類 |
今日係考 ENG ReAdIng '''
係 last 一日,,,
但金日係好早起身 ~
我好就凍到死左甘 lU _*
反到學校食左個麵麵]]]]
好好味丫 !!!!{ yuMmy YumMy}
食完,,我去補課 la ~ ~
爭 D 遲到哇 **
好彩 misS ChaU 冇罰我地姐'''
放學我約左嘉嘉.....
嘉嘉(你地知)去左我屋 k }}}
佢知我因咩事吾 ha-Pi ))}}]]
SO ,,, 佢係甘同我玩'''
正反我開開心心 ***
好多謝你丫 !!! 老公仔 ‵`
I Love FoR U ......
|
| 發表時間:2007-12-19 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-今日既野,,.//*{卡樂B}``  |
分類: 未分類 |
對唔往牙!老婆``
咁多日冇打QOOZA!
因為果日病咗``
重有個QOOZA傻傻地!
氣死我喇!!
擒日``
我10:00a.m.去咗WaiTung屋企``
好開心牙!!
之後Amy黎咗``
11:00a.m去咗藍田公園影相相``
去到涼亭影相``
有個牙伯有個黎...
攪我哋部相機``
重話幫我哋影添!!
之後我哋走咗LU!
影到12:25p.m走La!!
去東成食野!!
等咗極緊``
先有得食Wo!
1:45p.mAmy走喇!!
去生日會!!
2:00p.m我同WaiTung走LU``
之後去咗借碟....
借咗{3分鐘先生}...
去WaiTung屋企睇`
WaiTung要練琴&學琴``
5:00p.m走咗!!
重有1個星期考試Bo`
WaiTung加油!!
我都要加油....
果條a嫲係都駡駡駡...
低B!!
|
| 發表時間:2007-12-16 09:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|