|
|
| 20090502;) |
分類: 未分類 |
有時覺得某某某真系好煩;)` 煩住哂.
講到明都都吾知道我地想點既. 冇野講0,0`
金日去左圖書館做功課. 做哂就去l3挽.
佢都吾知做咩-0-` 傻左咁. 我同楊靖就走左.
佢跟住哂; 講明想點. 跟住佢望住我地又吾走.
好煩啊!` 跟住番屋企. 吾去楊靖屋企吶煩煩煩.!
|
| 發表時間:2009-05-02 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|