今日冇中文堂,,好野^^中文堂咁鬼悶~次次都悶死我啦0.0"(想我早d死咩- -)老師時時張d野从覆从覆又从覆,好彩係廖
佩佩老師代課#因為佢好玩得架!then佢5想我地咁悶,so比左一條問題比我地估[狀元難寫十三"功"]你地識5識呢..要用第
一聲的"功"字發音,會有十三個ge,我只係諗到十二個,跟著咩野都諗5到啦..有:功/工/攻/躬/弓/公/龔/芎/宮/蚣/供/恭- -.
之後{oh my god}諗5到啦,,但廖老師話如果搵到晒十三"功"個個~就會請佢飲野咩都得同幾大枝都得..........到左最後
我都係諗5到@@不過比人諗到!!原來最後一個字係"魟"係魔鬼魚的學名,,我+o+左係個陣-)-
分類: 未分類 |