| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 10/04/2009 |
分類: 未分類 |
放假了..
唔知點解
返學個震就想放假
放假個震就想返學
或許放假冇咩野做
就想返學
或許上堂悶
d老師講書都冇咩生動
咁就想放假
唉..
問過卡樂B
''我中文UT合唔合格?!`''
佢話我5字頭
咁我姐係合格啦-_-v
希望其他科合格啦!!
尤是其係英文同數學牙-_-
一定要合格ava*
我超唔想補測ava*
會好煩嫁-_-
莪囍c0mment`
|
| 出爐時間:2009-04-10 03:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
軒=] 於 2009-04-10 07:43 PM 發表:
|
|
|
anna:) 於 2009-04-10 07:43 PM 發表:
|
|
|
係..我都係咁..返學時想放假.. 放假又想快d返學xd cm=] 
|
網主回覆
^_____^ Posted at 2009-04-10 07:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|