| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 21/04/2009 |
分類: 未分類 |
今日有d失望
派左4科
係普通話,科學,數學同地理
普通話就退步左<我唔會理e1科-_-
科學唔知點講好<都合格- -
唉..
數學唔合格
但係都有4字頭<唔會太差掛xd
哈;]
地理有進步ava*
好開心噢!!
報告下d成績先;
中文:54.5/100 地理:54/70
英文:64.5/100 普通話:62/100
數學:45/100
科學:51.5/100
+埋琴日個2科
我e+只係抄左1科
嘻;]
我要c0mmenT;]
|
| 出爐時間:2009-04-21 08:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yan805 於 2009-04-29 04:27 PM 發表:
|
|
|
soly88 於 2009-04-28 06:11 PM 發表:
|
|
|
好好啦..我數學都好廢架.. 經常唔合格..2次啦.. 加油啦xdd 
|
|