| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 05/08/209 |
分類: 未分類 |
好耐冇打qz
我太懶唔打qz
今日很悶喔
唔想做功課
冇咩特別野好講
*藹BABE
8.05生日大大大快樂:)
04/08/2009
今日掛左8號風球
冇乜風
只係係咁落雨
冇咩特別野-,-
03/08/2009
今日可以知道下年F.2咩班拉
我下年係2E
失望-,-
今日要反學校攞書wif.穎琪
很攰
d書好重
我下年要+油:)
★藹BABE 8.05生日大大大快樂
c0mment,,,plz!!
|
| 出爐時間:2009-08-05 10:49 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
NUTwif 於 2009-08-18 04:55 PM 發表:
|
|
|
Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ® Comment ®
|
|