|
已經不同... ---要想一想 2009 年 1 月 6 日 星期二 
記得以前既我無論發生咩事,開心好唔開心都好,
都會好想好想打日記,
的確日記近排有點荒廢了,失卻左日記既意義。
最近好煩,
但一直以來,我都會不斷問人地既意見,
意見問了,我就會去聽,
不過今次好想好想靠自己雙眼、自己感覺去做......
是我一生聽過太少好說話
還是根本戀愛大到絕望太難
明明想得很硬接到花便心軟
難道你 能道歉便算嗎
我像所有天真女孩
寧願相信有一束玫瑰
誰受了 誰便愛到至死都美麗
我像跟你爭執那時
狂得可以逆插起一束玫瑰
沒有花樽可以養活約誓
但有荊棘可使我淒厲
仍在想 想一齊 想華貴
若再悉心哉種或會再萌芽
還是跟本一夠時間浪漫會殘
為何始終都為百般花事兜轉
難道我還未領受夠嗎
|
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 284 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|