已經不同... ---要想一想                                                   2009 年 1 月 6 日  星期二   晴天
 
 

記得以前既我無論發生咩事,開心好唔開心都好,

都會好想好想打日記,

的確日記近排有點荒廢了,失卻左日記既意義。

 

最近好煩,

但一直以來,我都會不斷問人地既意見,

意見問了,我就會去聽,

不過今次好想好想靠自己雙眼、自己感覺去做......

 

是我一生聽過太少好說話
還是根本戀愛大到絕望太難
明明想得很硬接到花便心軟
難道你 能道歉便算嗎

我像所有天真女孩
寧願相信有一束玫瑰
誰受了 誰便愛到至死都美麗
我像跟你爭執那時
狂得可以逆插起一束玫瑰
沒有花樽可以養活約誓
但有荊棘可使我淒厲
仍在想 想一齊 想華貴

若再悉心哉種或會再萌芽
還是跟本一夠時間浪漫會殘
為何始終都為百般花事兜轉
難道我還未領受夠嗎

  



發表時間:2009-01-07 03:51 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言