|
因為呢個日記,呢幾日都好瘋狂咁搵material,睇html 語法…好想整到個板板靚靚﹗令我勁有整網頁既想法,但知道真係要花好多時間先得,會再努力研究
呢個網頁仲未公開俾d fd,因為想整靚d 先…等我﹗
今朝一早同曉彤去游水,係呀﹗一早呀﹗7am…今年第一次,嘩﹗d 水超凍,不過,好少人﹗勁正﹗
我第一句又係話 "都唔知自己仲識唔識游" 結果當然係…識啦
我地咩式都游晒,咁當然姿勢正唔正確就…唔敢講啦
我好傻仔呀﹗竟然唔記得帶???嗚…嗚…嗚…好白痴啦
之後去library…又係第一次去呢個新開既library,design 真係幾靚,可惜d 書太少﹗但都叫做都借到想借既書,ok 啦
早茶後返屋企諗住sleep zzzzzz,但sleep 左一陣都係sleep 唔到…雖然我超級攰
想打俾二舅父,諗左好耐都諗唔起佢屋企電話,腦裡突然湧起一個電話號碼,試下打啦…點知………喂左一聲,又聽到一把聲,係女聲黎既?但但但…又唔似舅母把聲喎???以為自己打錯之際,對方竟然問我係咪Twinky…一聲喂就認得我把聲?呀呀呀…我到底打到哪裡去?原來係……哈哈﹗但官方話未公佈得架喎﹗呢件事實在係太攪笑喇﹗
結果成個下晝都幫浩文,但呢個小朋友真係…都唔知點幫好,你要自己爭氣先得架
謝謝曉彤話我知JSG 有羲哥仔,嘩﹗羲哥仔好勁啊,金榜冠軍歌 - 別怪她
YEAH~~~~~~~~
今次唱live 有進步呢,好過第一次上JSG 好多喎,加油﹗

|