| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2005 年 12 月 12 日 星期一 |
 | |
| 日記不是我的日記... |
日記不是我的日記...
是我的月記....
十二月...最忙的莫過於sport day....但再忙的都已經過去la....^^
我要'的'起心肝去溫書la...再唔溫我的考試實死梗....
最近睇看貞德同番睇gundam seed同seed-d....再同加上wing gundam...
發覺seed同seed-d抄哂wing...超無奈...O哂咀...
|
| 刊登時間︰2005-12-12 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 19 日 星期六 |
 | |
| 又一個月~~ |
又係一個月la...時間過得好好好.....快=="
我開始發覺我choose 錯選修的subject
我呀哥都話我係comput人..唔通我真係choose 錯~~?! |
| 刊登時間︰2005-11-20 09:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 19 日 星期三 |
 | |
| Duty~~!!!! |
Today is very tried
I have duty today... |
| 刊登時間︰2005-10-19 07:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 21 日 星期三 |
 | |
| 9.21 |
唔知點解....覺得今日過得好快...
一堂英..一堂maths...hei下hei下就過左...^^
bio講番d功課...基教講古仔...金蛋故事...=="
p.e.又係跨欄...但係要+埋起步同連跨兩個...有次跨左第一個就[爬]左係度..好彩冇乜事...==''lucky~~!
phy超眼瞓...呂sir又速度又速率...連佢自己都亂哂...*.*'' |
| 刊登時間︰2005-09-21 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 20 日 星期二 |
 | |
| 並非浪得虛名的我 |
上eng lesson..超級無聊...
chem 堂...呀sir把聲沙哂...好怪..=="
中文double lesson...作文...[一次難忘的聚會]...
之後a.maths..教判別式...又遲放....=="
lunch呀騫同謝+,小荷出去食...我比jackie[召見]...係caneet完了我的lunch...
以一個驚人的速度-----3分鐘...由ground floor跑到上7樓...[証明當年'公理的跑樓梯frist price'並非浪得虛名^^]
jackie問我有冇信心做leader...我都唔知.答*.*"
傾下傾下個lunch又完左...
maths教的as same as a.maths教的...超級悶...連漪同我同時嗌{好悶}..超好笑..
hei左週會o個2堂... |
| 刊登時間︰2005-09-20 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|