琴晚我又發夢見到佢啦!今次係喺1B班班房發生,好開心呀!!上地理堂,個科學怪人又要我企起身,一企就企左半個鐘,痛到我隻腳,我覺得佢對我有偏見囉!我本來想喊俾佢睇,但係我忍佢!!上電腦堂,有一樣功課,係[明星班],做完之後,攞第一既就係方力申啦,超超超超超開心!!!!