點解...D大人提我地...我地永遠吾會聽入耳......點解呢??
因為我地仲細?
係咪應該要冷靜分析每個人既說話...??
有時一時衝動後....會回想...點解我要甘衝呢?
唔可以冷靜甘去分析咩?
點解要比D小事化大?
點解有時~個腦諗緊D~但係做出梨可以係相反既??