今日真係好睏呀!!!病左呀~~Dr.Smith上左黎睇我...打左支針..訓左一陣就要返公司喇....
返到去...d同事拎左批相我過目...d model映得不錯....
頭暈暈...快死了!!!
放左工就返左屋企訓...訓..訓..訓..