玩咪  |
今日,我下午去左踼波,隻腳疼到呀媽都唔應得,
踼完,去左鄧顯home,有肥ken同我,
係佢home係咁玩 msm個咪
係咁學芝達,係到玩人,有我地三個D同學,玩到人地離線
又睇衰仔樂園,又有D人叫蛋散!today好好笑
|
| 寫完時間>>:##posttime## [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 約人 |
今日早上,我約左善瑜睇戲,如果要去就打比佢
哈,下就打波,我一野拋個波{力度100/82}{角度:112}去江明達杯野飲,
D汽水周圍飛,幾靚
有D野我想同你{P}講:「我同你一齊果震時,我好開心,
但係發覺,你的眼中,也沒有我,但我還喜歡你,也不是一個神經病人
,所以,從今,我不再喜歡你,你還是喜歡你的老公吧。有緣再見!
|
| 寫完時間>>:##posttime## [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|