今日我上歷史堂...我阿sir終於上我地最後一堂la,寧寧sir走左我地成班有d心緊緊
之後放左學,我哥班ge女仔佢地話要開人wo...我個妹又叫我幫佢打...佢即刻罵佢...
因為我lee d男仔唔打得女仔嗎!!我比人打番呀!!
之後我都冇去呀...
然後係屋企上網見到我老婆msn之後我就超唔開心
因為佢比佢d miss阿sir罵....哥一刻我覺得自己好冇助...因為我幫唔到佢lo...真係好對唔住佢呀
如果我唔係喺澳門,係香港就好la...好無助呀..........好自卑呀................超唔開心呀
如果可以我想幫佢...........但係我最鍾意最喜歡最愛都係阿yan
|