今日本來冇咩事架.......點知下午哥時就仆街la.....德育處d人叫左我地落去.........我地都知咩事架la
但係又唔知點好.....落到去哥到........哥個死8婆問問問.........又唔比我地講野wo...........好仆街呀!!!!!!!!
一問由自可....一問把幾火...........問左成半堂.............唉.............但係返到屋企...我阿媽話買砲彈比我呀....
超開心..............88lo