今日阿sir整難個門所呀!!!!!!!!!!!!!超魚皮la
佢自己都好無奈呀...........哈哈..但係之後佢就講la
我地前兩日去傾數,打架,吹雞.....比人知道...要我地記小過呀
但係我同我個fd都話豪比佢地...........so what
今日我見到佢la,但係又唔知點好,我地不段傾計仔
唉........可能我真係鍾意左佢....但係又唔想拍拖wo
佢又鍾意我...我都唔知點好.............................