今日出左去葵芳搵新仔 條友又食雪糕..跟住買玩具..笑死我..幾多歲呀..
跟住去左荃灣搵賣魚同阿四 之後去到mtr 阿四同新仔係到發瘋 1個把口唔收 1個就好易嬲
都唔知係唔係男仔黎...唉 跟住新仔同王子去左旺角買野 之後賣魚,阿四陪我搵雞娟
哈 去到果到 好似傻仔咁 周圍行....大到咩咁..果到...行左陣 見累又肚餓就去食野 點知一入門口 就見到雞娟做果間野的名..
超開心...跟住上到去搵佢 o..原來係睇唔到佢架....坐左陣就落左去kfc食野 之後上返去 搵佢
本來睇唔到佢 只係見到佢家姐...跟住阿四係佢間野買野食 我就見到佢好努力做野 超專心 
但叫佢佢都聽唔到 跟住就走lo 算啦 見到佢 我都好開心lo 哈哈
跟住就返屋企 同屋企人食飯~
ps.見到你又要返工又要返學 日日都好累..我見到都好心痛
|