不會夜曲的蕭邦
原來愛情根本不等於歌 不可以可一總可再
真正愛上一個人 就等於只愛上一隻歌
永遠也只聽這一隻歌
2006 年 10 月 28 日  星期六   晴天


星期五 超無聊!!! 分類: 未分類

今日超悶 上堂冇咩心機 中間3堂 代堂 仲要英文堂..仆街....

放學 米粉 佢地又話黎接放學 點知又唔黎 -v-""

跟住自己1條友去天晶搵文文坐左陣

等埋傻杰同阿進 跟住傻杰走左 新仔又黎 賣魚黎埋 跟住又到新仔走埋

之後我地都返屋企lo 食完飯 等阿媽返黎 就出左去同賣魚 阿進 傻杰打波

條傻仔杰 又搞d衰野出黎 唉.....真係樣衰



2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天


教師發展日:放假一天 正!! 分類: 未分類

今日唔洗返學 訓到11點幾 正!!

跟住落街搵新仔同阿進 之後去左葵芳打機 打左陣就去搵米粉同文文食飯..新仔真係笑爆咀..咩都得..犀利..

行左上3樓食雪糕 米粉佢地走左 黃文杰就黎lo 4條友入去東涌 新仔同我賭野 爆好笑

阿進條友仔 溝女有一手 101支rose..勁野!! 之後新仔同我去接雞娟放學 哈 校服look

去左葵芳搵米粉佢地 係天晶個公園坐左陣就 落去3樓行左陣 我就走先lo

ps.今日我同你講的野都係真架 除左果2樣之外 其他都係真!!



2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天


哈 始終都見到妳 好開心 分類: 未分類

今日出左去葵芳搵新仔 條友又食雪糕..跟住買玩具..笑死我..幾多歲呀..

跟住去左荃灣搵賣魚同阿四 之後去到mtr 阿四同新仔係到發瘋  1個把口唔收 1個就好易嬲

都唔知係唔係男仔黎...唉 跟住新仔同王子去左旺角買野 之後賣魚,阿四陪我搵雞娟

哈 去到果到 好似傻仔咁 周圍行....大到咩咁..果到...行左陣 見累又肚餓就去食野 點知一入門口 就見到雞娟做果間野的名..

超開心...跟住上到去搵佢 o..原來係睇唔到佢架....坐左陣就落左去kfc食野 之後上返去 搵佢

本來睇唔到佢 只係見到佢家姐...跟住阿四係佢間野買野食 我就見到佢好努力做野 超專心

但叫佢佢都聽唔到 跟住就走lo 算啦 見到佢 我都好開心lo 哈哈

跟住就返屋企 同屋企人食飯~

ps.見到你又要返工又要返學 日日都好累..我見到都好心痛 

 



2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天


有妳一個就足夠 加上你們 我感覺到幸福 分類: 未分類

今日起身 好似好返少少 但仲有咳 好辛苦下 因為乾咳

3點幾同屋企人落去tw 買電話 好野 換電話了

之後出左mk 找新仔佢地 出到去 好凍...好辛苦 知道咩叫心寒...勁辛苦 可能冇食過野

之後行左陣 本來想睇黑拳 但2間野都冇得睇 就搵返米粉同文文佢地

之後去左食飯 請新仔食飯 條友食幾多野都好似唔夠咁 痴痴地...

食完 坐mtr去搵肥杰 條傻仔又打籃球 睇左陣就走

本來想去搵雞娟 但好辛苦 好想返屋企 食藥

對唔住呀..我好想黎搵你 但我好辛苦 sor....

ps.今年生日 係至幸福 我永遠都會記得 你地e班好朋友



20-10-06 生日派對~ 分類: 未分類

好開心 你地陪我過生日 我病左都唔緊要!!至緊要有你地係到 but少左幾件真係冇咁好feel

唉..你地做咩呀 咁唔開心...搞到我都唔開心架 黃文杰...唉...對住你真係唔知講咩好...

好朋友囉~~~可!? 真係好朋友啦 e d   neway 貴到痴線 阿四 sor 聽日比返你

仆街!!早知送雞娟 返到屋企先!!! 唉!!! 比我知邊條仆街 我要佢成世 冇手摸女仔



tylersiu
暱稱: 不會夜曲的Tyler蕭邦
性別: 男
國家: 香港
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
整蛋糕比女朋友食!!
幾萬年冇打日記啦~~但...
07年1月1日..勁多野發...
同大家去左西九食壽司...
你講得岩 原來愛上一個...
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我另一個xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 1627
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed