10年未上過 就過1年了 今年發生左好多事 好多唔開心的事 真係苦多過甘 不過總算又過一年
每一年 年尾我都會諗下我果年做過d咩.....我又諗住今年做過d咩
我發現我好似有建設姓的野 一樣都冇做過 e家返學都唔係為左讀書 而係為左放學....
前幾日去左睇阿凡達 原本以為d機械人好勁 點知比人sm 睇戲果時多左2個 都唔知點講的人 睇完佢地就走 不過都算好..唔洗煩
嘩,原來打左咁多野嫁la 以我黎講,都算幾多下
以後e個都可能係變左月誌 or 期誌 日誌就冇可能 不過e個blog 都係打比自己睇 算算算 原來有人睇到 祝你年年都咁happy
|