拎左成績表..唔會比人小.. 成績差.. 但未最差.. 齊來信膠神吧.. 知唔知幾時返school 訂書?
今日係2c 的最後一日了... 2c的同學.. 大家都經歷左2年... 2年以黎.. 咩事都發生過... 其實今日miss 鄭果度...大家d 心低話都其實未講... 其實我e2年都幾開心... 當然唔開心的野都唔小.. 不過都係開心的事居多 過埋今日.. 大家之後就唔同班了....... 就算係咁... 大家都要記得我地曾經係2c.... 永遠都係.. 好似好長氣咁..... 算... 送個膠比你地 最後祝大家前途似錦
正...今日去左睇 x血戰士s 勁正.. d x血戰士型爆... 又好睇... 打得勁正- - 最後都係得返2丁友-.-
聽日去睇x血戰士s 正野.. 勁正.. . 好悶啊e排..日日係度hea-.- 但返學仲悶0.0' '' 信膠神者得永生
e 排日日係home 睇野.. 打機.........變左成個宅男咁... 唉..話咁快就放假.. 仲有1個星期就放假.. 期待動漫中 ^^