聽日我生日...(旺仔牛奶X)=.=我聽日會去迪士尼^^,
哇!!!!!!系旅行日,果日十分好玩,我影左成169張相...好多都系偷影既^^嘻嘻....之後我地去左行水壩,之後我同高佬一路行一路咩人,雖然好重,但好好玩^^,,之後第二日,我為左幫肥仔減肥,SO我約佢去打波,以便我练波^^嘻嘻
今日既sports day.發生左好多,最令我意想不到既野系........kai子戀愛中!!!!!今次唔系fei姐,而系一個(高李佰惠一lv既)差貨(張詠嘉)=o=,無奈既系佢地晨早已經系情侶的,,,,嘩錦既貨色都要...
有班杉啦...(太遲啦==)...我好中意這件啦(唔系好中意啫太小圖案啦...)明天我地會塔的士去sports day!!得一日我地跑咩呀...一x四米????????-.-一百米變一米,二百米變兩米,八百變八米....oh my god!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><
今日,上完H.E堂(整野食)之後就有兩個人入左我地班之後,佢地就進行搶啲野食(蛋糕(我整的)計劃,然後!當然系我啲野食系冇啦,得番一個(本身有五個)...無奈-.-