呀!今日落大雨呀!出街又要濕身啦-.-好無奈呀!
超悶呀>_<!
哈哈,5月22號是我嘅生日呀,但今年生日又開心又傷心.
開心是因為有好多禮物呀,傷心是因為某人-.- bye bye
今日同蚊,翹,汶,池.去唱k呀!超HAPPY呀!
我地唱左(戀愛ING),(我又初戀了).......................!