| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 玩到傻咗!! |
分類: 未分類 |
 敖犬認真的樣子!!
   
今日我食完lunch玩到超high!!
好似食咗丸仔!!
我地個組今日派咗問卷係我地個班!!
我派咗俾[三個基佬],,知唔知佢地係邊個呢?!
chris;;;ben1;;;ben2
佢地係到玩野!!
chris填完;;到ben1填..佢俾我係度老點!!
真係超爽呀!!
攪到張野花晒,,唉;;真係.....
無啦啦俾咗$6俾人,,
邊個?!jimmy;;ben1;;chris每人$2!!
唉!!
我俾咗超多人填呀!!
我地個組d人要多得我呀!!
因為全部都係我派的!!係唔係好醒呢?!
放咗學又要睇牙!!
不過今次唔同,,有欣倍我,,哈哈
冇咁悶!!
今日搵到超多敖犬的相相!!
|
| 發表時間:2008-03-04 07:45 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 第一日打新個個blog!! |
分類: 未分類 |
今日我又冇番red-cross,,因為佢琴日話可以番..可以唔番
所以我今日番咗小學的團契!!
超好笑!![企鵝]係度扭pig pig
大約1點我同阮阮去咗搵欣
跟住同佢地去食小丸子..個間野個d小丸子超正!!
跟住我地就去咗mk行街!!
我地買咗好多野!!
我就買咗番學鞋,粉底,帽,鏈,無印的筆,史迪仔筆袋.......
用咗都唔少錢!!
|
| 發表時間:2008-03-01 11:48 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|