|
| ulee | |
| 暱稱: 'eelU﹏ 性別: 男 國家: 澳門 地區: 花地瑪堂區 | | MORE... |
|
..= ="  | 分類: 未分類 | 玩左兩日..
休息一天..!
| |
|
|
=3=' 物你今衰ga- - 成日都密碼-v-'...
|
網主回覆
額...因為成日得罪人..-v-"
Posted at 2009-05-04 10:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
白日莫閑過,,哈哈
Posted at 2009-05-04 10:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
=v='''' 我也想hea-.-' 給我多一天最好不過了-3-
|
網主回覆
等暑假吧...哈哈.Posted at 2009-05-04 01:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
草!! 我聽日要番學...... 唉...無良心~青年節都要番學...囧!!
|
網主回覆
ya!
很好.
明天要玩盡佢.!
Posted at 2009-05-04 01:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我想玩曬戈最後的假期- -.. 快d plan下天日有咩活動- -. pan好左撥個輪比我- -!!
|
網主回覆
嗯!!
聽日要玩盡佢!
所以今日要做完功課佢.!
Posted at 2009-05-03 10:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
beEx22 於 2009-05-03 09:20 PM 發表:
-33- 今日好多人都留係屋企抖~
|
網主回覆
我係人地屋企訓教..
會好訓D ga.
嘻.
Posted at 2009-05-03 09:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ian331 於 2009-05-03 09:15 PM 發表:
同下 ' 嗯嗯 -w-
|
網主回覆
同下..嗯嗯.-v-
Posted at 2009-05-03 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁計我咪hea左3日.?
Posted at 2009-05-03 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|