.` Feel.!


個人資料
ulee
暱稱: 'eelU﹏
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...
月 曆
« December 2016 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新日誌
:)結束了吧.
= ="" ...
;)
UMAC
薯死了.~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
我的好友
ヾ 倫 . . ღ.. (lzlzlzlzlz)
DennisD33:) (DennisD33)
hong (numberold88)
丫雯ˋ﹏ˊ (IoI_0110)
Siu_達 (Siu_Tat)
丫菜 (cHoiKin)
W.ZoNG (WZoNG)
隻2 (J051134)
鋒 (fong09)
__YAnn!2* (Yannie_baby)
ˋ﹏ˊ (sinman2)
ZERO" (ZERO0928)
♥Ms.LG` (MSKA1213)
°♣×SM In BlacK♥ (smallfat)
×[{- 小穎 ° F (lesleywengf)
勁dddddd (XXXXXXrain)
`Seng; (SenGG)
+l| PeGGY" ..+* (Peggy_daling)
~咩明; (Ming13)
°﹏×PaN╮ (Pan_1021)
RSS Feed

2009 年 5 月 4 日  星期一 晴天


原來... 滿足分類: 未分類

幸福點名遊戲規則
回答下列問題,並貼到自己的Blog到
寫完後,自己多加一個問題
然後傳給十個人,可以點被點過的人
被你點到的人你要去跟他說,我點到你了
寫完後去跟點到你的人說「我寫完了」
不可以不寫喔,不然幸福就會跑掉喔
--------------------------------------------------------------

♥♥♥♥♥♥about  myself ♥♥♥♥♥♥

1.我架細名:   李魚

2.我架生日:    5.26  (很快就到了...嘻)

3.邊個sd比你架:    LG. 

4.說出五個好朋友:   的   小達   L豬   丫羊   自己

5.生日最想要架禮物:   驚喜,!

6.最開心架事: 有甚麼是不開心的嗎.?
      
7.壓力大架事:    t^t 太多.

♥♥♥♥♥♥about future♥♥♥♥♥♥

8.大過左想做咩:   物理治療師.

♥♥♥♥♥♥about love♥♥♥♥♥♥

9.有冇喜歡架人:  多到無朋友.

10.同學會要番去搵老師嗎?  ......會..吧.
   
11.同邊個出街最幸福: 艾倫  小達    阿PAN   的

12.如果你架兩個好友吵架:   不可能.

13.跟情人出去最想去邊:有她的地方.

===============================================

14.聖誕節去左邊: 漁人碼頭/.
     
15.最想同邊過一齊過聖誕:  secert..

16.有沒有起床氣:    =v="

17.有幾多個兄弟姐妹:   three

18.最鐘意架一首歌(女生的):    無固定

19.最鐘意架一首歌(男生的):    無固定.
    
20.鐘意咩顏色:   籃.深綠

21.上廁所會唔會先沖水: ............係呀   我唔會ga.
  
22.愛不愛我:    艾死你.=.=

23.鐘意男生定女生:   通殺..

24.最想大聲講咩:  想溫習.=.=   快D做完呢份野..

25.半夜敢不敢自己上廁所:  無聊.=.="

26.上廁所會不會脫褲褲:  唔"脫"點"上".   =.=

♥♥♥♥♥♥about  now♥♥♥♥♥♥

27.誰很欠打:  的.

28.現在沉迷d咩:  發呆.

29.睡相很差:  帥到無人有.

30.現在幾點:    11點正/.

31.是否痛恨傳給你點卷架人: 傻ga..?

32.體重幾多: 六十幾吧/.

33.今日天氣:     炎熱.
 
34.你懷孕了嗎:  ...........對.

35.如果你中左六合彩最想做咩: 請所有fd 食OK雪榚..  .-v-

36.大學生一定要玩架活動:  .......唔知呢.

37.你依家係到做緊咩 :    等溫習.
 
38.你性格點: 帥.  嘻嘻..

39.現在架你,最想得到架野係咩:  機會.

♥♥♥♥♥♥about點名♥♥♥♥♥♥

(1) 被點到必填,不填 代表你不尊重傳給你的人和問卷。
(2) 請老實的回答每一個問題。
(3) 不行擅自塗改題目。
(4) 寫完請點10位小朋友,不可不點。
(5) 點完後請通知那10位小朋友他被點到了。

【點名人物】 (不分先後) 

1.   的

2.    小達

3.  阿pan

4.   艾倫

5.  L豬(嘻嘻...做多次啦你.)

6    丫羊

7.   陳IAN B

8.   peggy

9.   肥成

10. 楊傑

♥♥♥♥♥♥about they♥♥♥♥♥♥

01-【4號認識6號】:   一定的啦,
 
02-【10號是男定係女】: 女.

03-【8號的興趣係咩】:    =.="   跖知呢..你自己講下.

04-【1號有冇兄弟姐妹】: 有.

05-【7號姓氏】:  = ="好明顯.

06-【10號人緣好嗎】:  不知呀.

07-【4號有人追嗎】:    大把.

08-【承上2號呢】:   比4號更多.

09-【6號喜歡的顏色是】:  黃色wo .. 佢話黃色超型..

10-【3號和10號是朋友嗎】: 起碼是同學.

11-【6號的生日是】:    XX   =   6.7.   X.X   .6.9

12-【5號讀哪呢】: 鏡平

13-【你怎麼認識10號的】:同班.

14-【你跟1號的生日差幾個月】:  6個月.

15-【你和9號有出去玩過嗎】: 經常..

16-【你喜歡和2號聊天嗎】:  可以呀..

17-【你喜歡和3號在一起嗎】: 哈哈..膠人在一起.

18-【你覺得7號人怎樣】:  烏糟..   低B.

19-【你覺得9號人怎樣】:   聰明..靚仔..嘿..

20-【你愛5號嗎】:  愛死了..

♥♥♥♥♥♥about chris♥♥♥♥♥♥

1.是誰傳給你這份問卷的:  L豬.

2.你地識左幾耐: 三...四年吧.

3.你覺得他(她)對你來說重要嗎: 佢有一定份量ga..哈哈

4你與他(她)架關係是: 密友...嘻,

5.請問他(她)架興趣是: 我覺得  dance 吧.

6.你覺得他(她)架個性如何: 活潑.

7.他(她)在你心目中是幾分:   99..嘿.

8.講加ge問題  :  上一次生日願望係咩.,? 






訪客留言 (返回 ulee 的日誌)


lzlzlzlzlz 於 2009-05-06 01:16 PM 發表:
對住你我都吾知講乜...
無聊啊你...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=v="
Posted at 2009-05-06 09:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinman2 於 2009-05-05 11:50 PM 發表:
黃色=型' 只有色的人才會說那是色色的'!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...........
對.,
我都覺得幾型下,
Posted at 2009-05-06 12:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ian331 於 2009-05-05 10:50 PM 發表:
5做就冇品Ger 拿..?
我真係濕你都有味 -V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你..你..= ="
無品B.-v-
Posted at 2009-05-05 10:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bryant430612 於 2009-05-05 10:48 PM 發表:
睇到唔想睇=.=好長
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好勉強..=v="
我都唔知自己個時答左D咩.
Posted at 2009-05-05 10:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Pan_1021 於 2009-05-05 10:16 PM 發表:
- -..不想做!!
但他說不做,,幸福會走掉-v-.真難做..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對對對,!
你也不想你幸福走掉吧..
嘿嘿.
Posted at 2009-05-05 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WW55 於 2009-05-05 10:10 PM 發表:
你要記得你今日化學堂講過d咩, 嘻嘻. -v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

....................................................
想怎樣..=v="
Posted at 2009-05-05 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



beEx22 於 2009-05-05 09:40 PM 發表:
中左六合彩先請雪糕咋*v*哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=v="
咁佢無講中咩獎嘛..
三奬我咪破產,.
Posted at 2009-05-05 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MSKA1213 於 2009-05-05 01:42 PM 發表:
=v='
今黑心ga- -
仲要做多次-3-'....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-v-"
那免你一死吧.
哈哈.
Posted at 2009-05-05 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Siu_Tat 於 2009-05-05 12:05 AM 發表:
......@@ 不要亂說哦.....
這難鬼點名-.- 我不會做的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不要這樣..
做一半都好.-v-"
Posted at 2009-05-05 12:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ian331 於 2009-05-04 11:55 PM 發表:
睇5到睇5到..
你就烏糟 ' 你就低b..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做人要有品.-v-"
Posted at 2009-05-05 12:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]