今日個投石機..
0分了.仲要比成班人望住.= ="
er...小達.
對不起.我沒盡全力.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
才藝表演,..
第一次見到阿妹跳舞.. 比我印象中好很多.
不過女仔都咁大力..= ="
好恐怖.
楊傑帥呆了..
我都好想有一日可以企係個台到..
哈哈..
=-=-=-=-=-===-=-=-=-=-==-=-=-=-=
I DON'T LIKE THIS BASKETBALL.
IT MAKE ME FRIENDLESS.