.` Feel.!


個人資料
ulee
暱稱: 'eelU﹏
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
:)結束了吧.
= ="" ...
;)
UMAC
薯死了.~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
我的好友
~咩明; (Ming13)
Siu_達 (Siu_Tat)
DennisD33:) (DennisD33)
隻2 (J051134)
__YAnn!2* (Yannie_baby)
ヾ 倫 . . ღ.. (lzlzlzlzlz)
◆"' ζ0vE鱅 『M0u... (winna1010)
Numb jer (NumB_1323)
*阿的
鋒 (fong09)
ZERO" (ZERO0928)
勁dddddd (XXXXXXrain)
飄流吧!!! ×╳傻聰.... (mystina2f)
Gloria (YYyuki)
♥`Carman (KAMAN510019)
TING (TING_16)
Gabe ♥ (kaibabywai)
ˋ﹏ˊ (sinman2)
踩不死的草 (DDLKP167)
°﹏×PaN╮ (Pan_1021)
RSS Feed

2009 年 5 月 10 日  星期日 清涼


94分的目標. 愉快分類: 未分類

今朝照常無早餐食.

很可憐..

中午食左碗公仔面..

宜係好唔健康ge生活..

食完先發現..

右手有好多蚊爛..= ="

易家D蚊鐘意隻中叮一到.??

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

下就如常去左精道上堂..

今日得6個人出席.

難道其它人都發覺到學唔到D咩.?

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

94分..94分..

意義好大呀.

見係你..讓個94分比你Lo..

我羅95分算..=v="

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

今晚發現左一個又空曠.

又無人..

又涼爽ge地方.

好適合做D好yo  ge野..

哈哈.






訪客留言 (返回 ulee 的日誌)


ian331 於 2009-05-11 08:08 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DIckoN1992 於 2009-05-11 01:05 PM 發表:
D蚊通常鐘意B型血..
因為B型會發出BBBB的聲音..來吸引蚊子.
SO..你不會是O型的!!是B型的!!所以平時裝大方是沒用的!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...........=v=
我終於明白我d gag邊到黎.= ="
Posted at 2009-05-11 01:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheng 於 2009-05-10 07:23 PM 發表:
@v@咁野蚊ge你....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=v="
O形血嘛.,
一定係啦.
Posted at 2009-05-11 12:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ian331 於 2009-05-10 03:08 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-05-11 12:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Siu_Tat 於 2009-05-10 01:43 PM 發表:
哈@v@ 很yo ge 野@v@?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對.
很yo.!  哈哈
Posted at 2009-05-10 02:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ian331 於 2009-05-10 01:42 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-05-10 02:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



×╳傻聰.°[] 於 2009-05-10 10:42 AM 發表:
又空曠.
又無人..
又涼爽ge地方.

是你家的廁所mo...@>@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我家廁所/.
很狹窄.
很酷熱.
Posted at 2009-05-10 02:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinman2 於 2009-05-10 02:20 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-05-10 02:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Pan_1021 於 2009-05-10 02:04 AM 發表:
- -..找到一個近我家又近你家的地方嗎?!
最好是有冷氣的- -..還要有小食店和廁所..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.......................
我諗...= =
無乜可能...
Posted at 2009-05-10 02:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinman2 於 2009-05-10 01:58 AM 發表:
NO.1 Ya'
練舞?
知啦..很偉大'! 媽媽節快樂'!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

......
談心也很不錯.
-v-
快樂快樂.
Posted at 2009-05-10 02:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]