楠楠日記
good
wellcome to see
唔錯嫁!~
una2040
暱稱: 楠楠
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
就快到
又exam
今日係學校既畢業典禮
MSN
EXAM
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 6
今日人氣: 1
累積人氣: 4152
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天


好大件事呀 不安 分類: 未分類

明天係 mother day

我同屋企人番左大埔

點知想開飯既時候

有電話打黎

原來係隔離既人打電話黎

我dad接

之後佢又係個電話中講

〔下.....唔係呀.....火燭呀.....〕

我們停灑手

目瞪口呆

唉∼我有個親戚住個度

原來係大埔中心二期一個單位發生火警

果個人:〔等我數下幾多層先〕

我dad:〔快la∼幾多樓呀〕

果個人:〔好似係15-17樓到〕

我dad:〔哦∼thx〕

佢即下打俾〔和叔〕我們係咁叫佢嫁  

好彩冇事

有個bb,就1 year old lu∼

佢岩岩先sleep

就有火警鐘

情況好混亂呀

好多人see呀

我都想

不過d人唔俾

就咁就完左

之後我們一見到有新聞就停灑手lu∼

火勢猛烈,將整個單位燒毀 

上下幾層單位真係可憐

唉∼!!!!!






訪客留言 (返回 una2040 的日誌)


晴晴~~~~!!! 於 2006-05-17 06:04 PM 發表:
和叔好慘慘呀~~~!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

和叔唔慘
都唔係佢個度燒傷
佢地又冇燒傷
 
你可講
好彩冇事......等
 
下次用詞要用得恰當d牙
Posted at 2006-05-27 12:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]