考bio之後就係回歸天堂的日子,不過可能又是走進更深一層的地獄
搵工!?減肥!?玩!?三種東西跟本拉不上關係吧= =
做網吧定係做搬搬抬抬?唉,又死左成千上萬既腦細胞la
做人辛苦,做有目的既事仲辛苦la,搞咩鬼野仲諗ar
逆來順受就係最好的,都係行左1步先諗第2步la
今日一考完就又鼠左去打牌,一個字<爽!!!!!!!!!!!!!!!!!!>
跟尾又去埋遊水,活動完全沒有間斷,又一個字形容<yo!!!!!!!!!>
不過當反到屋,諗反之前做既野,真係覺得有d頹廢
比起係屋企呆坐更頹,都唔知做人為左d咩
同朋友大笑完一餐,等待時間流逝,真係令人特別灰/.\
今日仲係我一位疑似朋友生日,祝佢生日快樂
生日禮物!?

只供觀賞,想要?好難
努力建設blog中.........
|