| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 7 日 星期三  |
2010 年 6 月 9 日 星期三  |
| 考試前夕... |
分類: 未分類 |
聽日開始考試啦,2a的同學們,加油吧~ 而我都為入3a而努力奮鬥中XD 但系上學期真系考得太差了... 講真...今次機會真系不大... 唉...後悔都冇用,不如努力d溫書仲好. 我一定會為左老婆而努力,同佢入同一班 佢都話會為左我而努力喎=] 希望我同老婆豬都可以一齊入到3a啦~ 同埋希望系3a可以見番各位2a既同學啦^^ 除左傻仔亮佢地果d唔讀書既之外- - ------------------------------------------------------------------------------......
(閱讀全文)
|
2010 年 5 月 30 日 星期日  |
| 無聊的一天. |
分類: 未分類 |
好悶呀,呀爸呀媽去左大陸 我就自己一個系屋企 成日都系到睇動畫,打機,食野 都溫左陣書既- -" 都冇咩野打啦~ -------------------------------------------------------------------------------- 老婆豬~生日快樂噢^^ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|